Alla inlägg den 13 april 2012

Av Ann-Charlotta - 13 april 2012 00:16

Jag har ju lovat att logga in varje dag och skriva några rader, men jag sov bort nästan hela dagen igår och då vart det liksom inte av.

Men jag skriver nu i stället, hoppas ni inte blir allt för ledsen  


Kan lova att det blidde mkt frågor om HAN som skulle övernatta här...ja, det var mitt ex. egentligen spelar det ingen roll vad NI som läser tycker, men jag vill iaf informera ER att efter 10 år så har man många fina minnen och vi har varit bästa vänner i många år...jag vet att det är slut, men...vi är fortfarande bra vänner och det var ju inte bara en som felade i vårt förhållande utan det var bägge...jag vill bara säga det, att man vet aldrig vad som händer i framtiden...?  



Nog om detta nu, jag e väldigt tacksam för att han ville komma till mig och laga mat, för om sanningen ska fram så har jag inte ätit så mycket...nästan ingenting på en hel vecka. Åt inte så mkt igår heller, men jag fick iaf i mig lite makaronitjossan.


Idag har det inte blivit någon mat, men jag har iaf ätit frukost och efter det så har det bara blivit nyponsoppa ...men det är åxå näring eller hur? Sen har jag tagit en jättelång dusch och gu vad sköööönt det var.  


Och när Criminal Minds var så myste jag med ett fotbad...måste ju göra ngt för min själ emellanåt...ibland så vill jag inte gör ngt alls, bara sitter rakt upp och ner och stirrar på tv'n...dessa dagar är inge givande alls.  


Jag tror iaf att den här nya medicinkuren börjar att ta nu iaf...kanske inte ska hoppas allt för mkt, men ändå sååå...och sonen var hem idag & han tyckte att jag lät piggare åxå...det e bara att hålla tummarna...kanske är det för tidigt att hoppas men det skiter jag i.


Nu börjar nattdrogen att värka, så jag avslutar mitt skrivande här inne för inatt iaf och hoppas att jag kommer ihåg att komma in lite tidigare under dagen som kommer. Najtinajt folks     

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards