Alla inlägg under april 2016

Av Ann-Charlotta - 20 april 2016 20:50

...lite skrift från mig igen då...

...den här gången blir det inga ursäkter...

 

 

 

...allt kämpande gör en så jävla trött...

...tur att det finns vissa ljusglimtar, som håller en uppe...

 

     

 

...har fortfarande varit lite upp och ner med måendet...

...både psykiskt & fysiskt...

...psykiskt är det egentligen bara ångest...

...eller det e väl inte så bara...

...iaf då man INTE kan styra den, utan den kommer utan förvarning...

...det är jäkligt jobbigt...

...men har tagit ett steg framåt för att jobba bort...

...det värsta, som ex. rädsla för att vistas bland mkt folk...

 

 

 

...kört igång lite smått med träning igen...

...de e så jädrans trevliga på Må Bättre...

...PT träning i måndags fick starta...

...mitt mål för ett bättre mående...

 

 

 

...det fysiska har åxå gått framåt...

...efter läkarbesök idag...

...skickades det en remiss till kirurgen...

...för OP...

...förhoppningar för en framtid...

...som innehåller många aktiviteter...

...som ex: träning, konserter m.m

...är STOR...

...VILL JU LEVA FULLT UT!!!!...

 

 

 

...tänk vad enkelt mitt liv skulle vara...

  


...ord denna vecka: STYRKA...

 

* The End*


Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards