Alla inlägg den 8 april 2012

Av Ann-Charlotta - 8 april 2012 17:07

Efter att sovit i många timmar...


...så beslutade jag mig för att göra ett ryck...kan inte sova mig igenom livet på det här viset även om det skulle vara skönt att slippa alla tankar & grubblerier...


Har ätit frukost idag, det är ett steg i rätt riktning tycker jag...eller har jag fel?

Har även tagit mig till övervåningen för att tvätta en maskin...de är inte fy skam...eller?


Jag försöker bara att peppa mig själv...än så länge ta det väldigt lång tid mellan gångerna.  


Efter maskinen så blev det ett fall igen, men beslutade mig för att starta datorn, det som har varit ett kall i mitt liv...

...har jag inte suttit vid datorn varje dag, så har jag blitt nedringd med frågor som -Är du sjuk?


I det här fallet så stämmer det ju åxå...men nu har jag tatt ett beslut nu om att starta datorn varje dag för att skriva några rader i bloggen, eftersom det var därför jag skaffade den, för att få skriva av mig och detta var ett bättre sätt en dagbok som man skriver för hand. 


Många skrev i min logg på FB igår om att jag skulle söka hjälp.


Ni behöver inte vara oroliga, det har jag gjort och jag har fått medicin...men de tar inte riktigt än och man måste sjunka riktigt långt ner för att det ska vända...tyvärr    så det är bara att vänta & se, ska till läkarn igen på tisdag.


Iaf...så har det blitt mkt musik idag...och det kan man väl åxå kalla medicin...iaf så känns det bra i själen att höra vissa låtar.

Som ex några från min April Lista: 


Freedom Call - Power and Glory &  - Mr. Evil

Linkin Park - Crawling  &  - Somewhere i belong

Evanescence - Bring Me To Life  &  - Sweet Sacrifice

3 Doors Down - Away From The Sun  &  - Let me be myself

P!nk - Raise Your Glass  &  - Nobody knows 

Danko Jones - Had Enough  &  - Soul On Ice

Nightwish - Wish I had An Angel  & Over The Hills & Far Away

Within Temptation - Memories  &  What Have You Done

Eminem - Not Afraid  &  Cleanin' Out My Closet

Kid Rock - Cold and Empty  & Forever 

Nickelback - Gotta Be Somebody  & Never Gonna Be Alone

Sum 41 - In Too Deep  &  The Hell Song


....och många fler...

Känner fortfarande inte för att prata med någon, men det kanske känns bättre i morgon...men nu är det fortfarande söndag & det är som det är...tyvärr   


Skriver mer i morgon  

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards