Alla inlägg under juli 2017

Av Ann-Charlotta - 11 juli 2017 22:37

Har sovit hela natten utan bök och stök, vaknade utan smärta ca:8.30.
Åt frulle & kollade på serien, Bloodline...sjuuukt bra..

Där satt jag ett bra tag...i soffan och bara tok-kollade avsnitt efter avsnitt.
Efter lunchen började jag rota i soffan, allt ska ju flyttas till det nya skåpet som jag köpte av grannen.

Det kommer att bli bra, bara jag får klart det...& det kan ta sin tid...

Ca:17.30 kom grabbarna grus & hämtade upp mig, för att gå en runda.
Sjukt stolt över mig själv att jag orkade, så långt...för det jag högst skulle orka 2-3 km.
Innan hemfärd, hämtade jag ut paket från Yves samt att jag stannade till för kaffe hos Fam.H & lite vila.

8,09 km...woohoo!!!
Kommer att kännas i morgon, kan jag lova...& svetten lackade ;-)

Så det fick bli en lång härlig dusch och sen mat från dafgårds, samt serien Bloodline igen.



Och nu börjar dagen komma till sitt slut...men ser fram emot morgondagen.

Najtinajt #mykindofpeople :-)

*The End*

Av Ann-Charlotta - 10 juli 2017 22:44

Söndagen bestod av cykeltur, tillsammans med Erika...
Vi cyklade till köpis fram & åter, för att handla lite.
Först in på Classes för att köpa mobilfodral till min nya kärlek...199kr, så jävla billigt ???

Sen lära vi götta oss lite & då vart det olika smaker av glass...
Min bestod av Sockervadd, regnbåge & bubbelgum...Erikas bestod av choklad&banan, hallonsorbe & bubbelgum.
Fy för sockervadd, läbbigt värre ?

Sen vart det handling inne på Coop innan hemfärd ?

När jag kom hem så hade värken tatt över min kropp igen...& det vart att ta lite starkare än alvedon för att jag ej uthärdade smärtan.

Natten var inte bra alls, kändes som att sova på en påse med nötter...

Åsså vart det måndag...
Har legat, stått, gått, legat igen...
...fy fan!!!!

...denna molande värk, från nacken och ner i armen och vidare ner i fingertopparna...sjukt jobbigt...

Men fick hjälp ikväll att massera ut flera knutor på höger sida...

Det gjorde sjuuukt ont, till och från...
...men satan vad skönt åxå...

Nu har jag intagit en kopp te & muskelavslappnande...
...så jag hoppas jag får sova bättre, samt vakna av mkt mindre smärta.

God natt & sov gott alla goa ?

*The End*

Av Ann-Charlotta - 9 juli 2017 09:04



Igår såg jag fram emot en härlig dag, men då satta spänningsvärken stopp för det. Så jag låg nästan hela dagen, kunde knappt röra nacken... ?

Idag ser jag fram emot att tävla mot värken...tänker inte låta den vinna och förstöra mina planer...

Nä, nu ska jag göra mig i ordning för att ge mig ut på äventyr...

Vad jag gjorde skrivs i morgon...

***The End***

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards