Alla inlägg under november 2016

Av Ann-Charlotta - 3 november 2016 19:24

...känns som jag lever i en bubbla...
...sover skitdåligt, nästan varje natt...
...upp tidigt för att göra sig i ordning..
...för jobbet som känns som...
...en jävla blytyngd just nu...
...jobbar, fast allt känns kaos...
...stressen gör sig påmind...
...mer & mer...
...det syns inte utåt...
...men insidan är bara virrvarr...
...försöker ta mig för med saker...
...men orken finns inte...
...jag orkar inte prata...
...jag orkar inte umgås...
...jag orkar inte med mig själv...
...ont i magen...
...ont i själen...
...tar en dag i taget...
...känns som jag...
...lever i en bubbla...

...önskar allt var över...
...alla dåliga dagar borta...
...önskar att få må bra...
...önskar att få leva igen...
...just nu...
...lever jag i bubbla...

*The End*

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards