Alla inlägg under november 2014

Av Ann-Charlotta - 23 november 2014 18:07

...Nyss hemkommen från en frisk prommis...behövdes verkligen även om abstinensen efter snus är mindre idag än igår...så har jag lite konstiga skakningar & längtan efter nikotin finns, tro mig...men som sagt det är bättre idag...

...håller tummar & tår att jag kommer att fixa det denna gång...fösta gången slant jag på 3:e dagen & andra gången på 7:e...så om jag kommer över dessa dagar...borde det ju inte vara några problem...

 

...kommer säkert att bli en hoppig vecka...

...men va, fan...

 

 

 

...& nu...

 

"Racka Macka Phone"     

 


 

Sjungit fel i många år ja...

...för han sjunger tydligen: Rock that microphone   

 

Aja...nu ska jag kocka lite käk...

...& sen blir det en lång het dusch...

...& sen Bones...

...& sen...

 

...vill jag bara säga...

 

 

 

*The End*

Av Ann-Charlotta - 20 november 2014 18:25

...har sagt det förr & säger det igen...

...det här med blogg, kanske inte är min grej till 100 %...

...men faktiskt är det ganska skönt att skriva av sig ibland...

 

Jomenvisst, finns Facebook...men man kanske inte vill skriva allt där...

...eller vad tycker du?

 

 

 

 

Ibland tycker jag kanske att det skrivs lite för mkt onödigt...

...men jag dömer ingen...

...eftersom jag kan faktiskt välja att INTE läsa...

...om det är så...

 

Nu...till ngt tråkigt...

 

     

   Rutger & Wilma   

 

Min allergi fortsätter att hålla i sig...

...städar oftare...

...mer medicin...

...mindre kel & klapp...

  

...men ändå är det snorigt & ögonen kliar...

Överväger om jag måste försöka hitta ett nytt hem...

...till mina godingar...

VILL INTE!!!

 

Ska överväga ett tag till...

...och försöka hitta en lösning...

Skriver mer om detta, så fort jag vet mer...

 

*******

 

Äh, nu tar vi ngt roligt igen, eftersom jag kan inte avsluta med ngt tråkigt...

Den 15 december ska jag få utbilda mig lite...

...Hett Arbete...heter utbildningen...

Lära mig skära eller hur man säger...med en rondell...

...och om brandsäkerhet m.m

Chefen tyckte det var kul att jag var intresserad...

...mer tjejer säger jag bara...

 

Aja, nu ska jag koka en panna kaffe, för snart kommer en vän & fikar...

...men först...

...en ny låt som jag gillar...

 



* The End *


Av Ann-Charlotta - 8 november 2014 18:27

...idag har det varit en tölig dag...

...men jag har inte direkt gjort ngt åt den heller...

...så att den ska bli bättre...

 

 

 

...förhoppningsvis känns det bättre i morgon...

 

Just nu har jag bokat mig i soffan under filten...

...tatt fram en pilsner...

...kopplat i hdmi-kabeln...

...dags för SOA & Grimm...

 

HÄR NEDAN FÖLJER FILMER JAG SETT


(har ändrat betyg, nu är det 0-10 * som gäller)

 


How to Train Your Dragon 2
**********
The Possession of Michael King (2014)
****
Heatstroke (2013)
********
Godzilla (2014)
******
A Walk Among the Tombstones (2014)
*********
Dogma (1999)
**
Earth to Echo (2014)
******
Transformers: Age of Extinction (2014)
******
X-Men Days of Future Past (2014)
******

7500 (2014)
******
The Giver (2014)
******
Lucy (2014)
********
Step Up All In (2014)
********
Automata (2014)
****
Hercules (2014)
******
The Nanny Diaries (2007)
*****
Blended (2014)
******
Lets Be Cops (2014)
******
Dawn of the Planet of the Apes (2014)
*******

A Good Man (2014)
*****
The Prince (2014)
****
Into the storm (2014)
********
Left Behind (2014)
******
Born to Race Fast Track (2014)
*******

 

Det var alla för denna gång...

...more to come...lol...

 

Och nu...

...en låt som jag gillar...

 



*The End*

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards