Alla inlägg under maj 2013

Av Ann-Charlotta - 15 maj 2013 14:28

...då har man äntligen läst ute den där boken...

 

 

 

...den som gjort att man varit lite småkåt varje dag   

 

Nu ser jag fram emot nästa...  

 

Av Ann-Charlotta - 14 maj 2013 20:04

Nu har jag uppkallat detta virus till "Cruising-Viruset" eftersom jag har hört att det e fler som fått ont i halsen & blivit febriga      efter helgen...

 

 För er som åxå undrar hur det gick med min hand...så kan jag visa detta:

 

 

En liten spricka vart det ju, men det var självförvållat...

...och nu säger jag bara, det går över innan jag gifter mig   


 

  

Har hunnit med lite filmer iaf...men det e ju förståss inte alla som setts nu medans jag är sjuk, för det orkar jag inte...

Dessa har jag sett iaf, för er som vill ha filmtips   

 


Safe Haven (2013)
***
The Host (2013)
***
The Thompsons (2012)
**
Waiting For Forever (2010)
**
The Thing Called Love (1993)
***
Dirty Dancing 2 - Havana Nights (2004)
**
Dansar med vargar (1990)
*****
Death Race 3 - Inferno (2013)
****
The Lost Valentine (2011)
***

My Blueberry Nights (2007)

**

Tin Cup (1996)

**

Den Röda Vargen (2012)

***

Beautiful Creatures (2013)

****

 

Men som jag sagt tidigare, smaken är som baken - delad   

Och nu blir det soffläge...i liggande form...har nämligen bosatt mig här.

Puss & kram tills vi hörs igen...  

Av Ann-Charlotta - 6 maj 2013 08:44

...jävla arg i helgen???


Det är ju många som undrar varför jag blev det och jag måste ju tala om då...eller?

Det e inget jag hymlar om, att jag har svårt att tygla min ilska ibland och måste tillägga att ibland blir jag lite rädd för mig själv också...


Det är inte ofta som det händer, men reta mig inte alltför länge....  


Iaf hade jag en jättetrevlig helg tillsammans med de bästa vännerna, med förfest & skoj. Efter förfesten begav vi oss mot Rock The Night, som jag har sett fram emot hur länge som helst...träffade jättetrevliga & likasinnade människor där och njöt helt enkel av tillvaron.     


1 bandet var så där...andra bandet var bra, men jag tyckte väl att de hade kunnat välja bättre låtar...men de var fortfarande bra Iron Glow   


Hade gärna velat sagt det till dom så jag gick fram och pratade med en vakt och frågade om jag fick och han sa att jag kunde gå bakom scen för att
prata med Iron Glow...men möttes upp av en annan vakt som sa att jag inte
fick vara bakom scen utan pass.
 
Jag sa att jag inte visste det eftersom den första vakten lovat & den vakten nickade som svar. Den andra vakten tog tag i min arm och slängde ut mig och sen fick jag inte komma in ngt mer...hade inte gjort ngt fel tyckte jag eftersom jag hade fått lov...fattade ingenting...
 
...men, men...var inte där för att bråka...tycker det var jävligt dålig stil bara!!!
 
Det var trevligt så länge det varade & ger en eloge till arrangörerna :)
 
Ett stort tack ger jag åxå alla inblandade efteråt   

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards