Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ann-Charlotta - 2 april 2012 16:38

Undrar varför man måste må sååå dåligt jämnt???


Att gå in i en depression är aldrig kul, det vet ju alla som har gjort det...men varför är det ingen som har skapat ett piller som gör att man mår bra på en gång?


Så typiskt att när man redan mår dåligt & ska äta antipiller, så måste man ännu längre ner för att dessa ska hjälpa och de är ju det som är sååå otroligt jobbigt.    


Orkar knappt med mig själv...och jag är rädd för att min son kommer att överge mig om jag beter mig konstigt   


Var hämtar jag kraften för att vara munter för mitt barn, orken att laga mat & städa, känslan av välbefinnande om jag inte klarar av att ta mig in i duschen....vart, vart, vart??? Säg mig det är du snäll...


...för just nu är jag sååå rädd   

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards