Alla inlägg under oktober 2012

Av Ann-Charlotta - 3 oktober 2012 15:41

...fabian vad jag är trött   


Det blidde inte mkt sömn inatt heller...en tand gick sönder på jobbet igår och efter det fick jag sån tandvärk med sprängande huvudvärk och jag vart nästan lite yr åxå...  

 

Och det här med att sova...det gick nästan inte alls...men jag fick väl sova lite iaf, så jag får väl vara nöjd med 1½ timme...
Under dagen idag har iaf tandvärken bara gjort sig påmind om jag råkat äta ngt på fel sida...men tyvärr så har tröttheten tagit kommando istället...kom på mig själv att jag nästan sov vid tangentbordet på jobbet...och det var väl tur det, så ingen annan gjorde det   

 

Nu är jag iaf hemma...nu ska jag invänta Äggpatrullen och sen vettifan vad som händer...kommer säkert att somna vid datorn och det är egentligen ingen ovanlig syn, när det gäller mig   

 

Ja, just ja...jag har varit på Barnmorskemottagningen idag åxå...najs eller hur...dit har jag inte varit på många herrans år...men eftersom jag har funderingar på att börja dejta lite smått, så tänkte jag att det var dags nu...ska prova minipiller (Cerazette) i 3 månader nu from. slutet av oktober och se om de funkar och inte ger mig en massa biverkningar...

 

Man vill ju inte ha småttingar nu när man blitt 40+...mkt bättre att låna & lämna tebax i sådana fall   

 

  Visst var väl denna USB hub gullig?

 

Det var allt för denna gång *Puss & Kram - Ses på stan*...eller ngn annan stans    

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards