Alla inlägg under juni 2012

Av Ann-Charlotta - 1 juni 2012 15:12

Halloj mina vänner & alla andra som läser min blogg.

Hur har ni det i kylan...wow, vicken härlig sommar ;Þ


Själv började jag dagen med ångest över att jag glömde ringa till pappa igår 

& jag vaknade för sent för att ringa idag...   

Skulle ju säga åt honom att bryta benet "Break a leg" 

(de man brukar säga i usa istället för lycka till)


Vet inte hur det har gått med hans op, men jag hoppas att det gått bra 

och att det fortsätter med det...så inga komplikationer tillkommer.   

Kan ju inte ringa nu heller eftersom han ska ligga på intensiven i några dagar 

och dit har jag inge nummer.


Ska nog leta på nummret nu, för jag vill gärna veta...

...sitta här och fundera gör ju inte saken bättre...

BRB...


Yes, nu vet jag...12.20 var operationen klar och inga komplikationerhan,  

han fick dock inte en mekanisk klaff som han ville utan en klaff från en gris.

Och den ska hålla i 12-14 år...är så glad att jag får ha honom kvar ett tag till    


Ska ringa ikväll åxå och höra lite mer...

Om jag ändå hade råd då, så skulle jag ta upptåget till U-sala för att hälsa på...

...men nästa vecka ska ju skattepengarna komma, då kan jag ju ta mig dit..

ÄLSKAR DIG PAPPSEN   


Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards