Alla inlägg under februari 2015

Av Ann-Charlotta - 27 februari 2015 18:24

...sjuuuuukt dåligt av mig...

...att inte inviga det nya året förrän nu...

 

 

 

Har ni väntat på detta???

Först en sammanfattning av 2014...

 

*JANUARI skrev jag sammanfattningen om 2013.

Och jag kan tänka mig vad som hände i *FEBRUARI, en massa film & mkt musik..och sen i *MARS tränade jag tabata...mars resulterade åxå i att besöka en gammal vän från förr och snacka lite skit & prova på lite hantverk som att rista i glas. Kul som fan   

 

*APRIL vart jag troligtvis lurad, men lade inte märke till det helt enkelt...även om jag skrev då att jag klarat mig...nope, tror jag inte ett dugg på   

Haft lite småont i nacken till och från...men inget som jag oroat mig för, utan trott att det varit träningsvärk från Tabatan.

Men efter sista fystestet vart jag riktigt dålig...

...dåligt undertryck & ont som fan i nacken...feber till och från och en jävla massa frånvaro...sen dog farmor mitt i det åxå...

 

 

 

...men samtidigt en lättnad att veta...
...nu fick hon äntligen vila & träffa farfar igen...

 

Slutet av *APRIL var jag barnvakt åt "KnöBerta" & fick även vara hundvakt för sista gången åt gullegubben "Helge" ♥ 

 

 

 

...han bor nu i Falun & vet att han har det bra...

*MAJ vart man +26   

Ett konstanterande...det är farligt att festa...hehe
...iaf dalade jag neråt & fort gick det...

...ett undertryck som INTE var att leka med...

 

Mitt i allt, som vart man tidningskändis...
...fast jag hellre sett att ngn annan tatt den intervjun...

 

 

 

Så var det dags igen...för sjukskrivning...
...& blodtryckspiller...för att få igång undertrycket...

En tid hos Sjukgymnasten...& hon fick mig att lugna ner mina tankar lite...

Hon trodde allt hörde ihop...

...med den kraftiga muskelinflammationen jag hade...

*JUNI...Sjukskriven = Mkt film...

...vila ute...tejpning...vila inne...

 

Wodday tog studenten & Vanessa och Rickard gifte sig...     

...17 juni började jag att jobba 2 timmar om dagen...

...midsommar firades med en massa goa vänner & familj...

 

*JULI...det var då Ottis fick sitt namn: Anna Ottilia Lindberg   

 


Emira-Vecka   

 

Semester...och fick fina besked av en ny läkare...

 

*AUGUSTI 2014...ojoj...innebar juh AIRBOURNE...Woohoo!!

...och en massa film som vanligt...

 

*SEPTEMBER...jobbade väl på lite som vanligt...lite film...lite musik...
...jobbade full tid igen...

*OKTOBER...får man veta att man egentligen inte fyllde +26 i maj...

...lite mer, eftersom sonen fyllde 21...

 

*NOVEMBER...mkt film som vanligt + en grym längtan efter närhet...

...tyvärr inget nytt på den fronten...

Slutade snusa 21 november...   

 

*DECEMBER...firade julen hos Anna & Emira...

...åkte på kryssning med Nisse, Peter & Kulan...

Semester hade jag juh, men före jobbade jag fullt...

Här följer bilder från december...

 

       

Julgodis

 

     

Besöka pappa/morfar & öppna julklappar   

 

 

Emira är julfin   

 

     

Först julmat & sen kolla vad som finns under granen...

...jultomten tyckte visst att Emira varit väldigt snäll   

 

   

Juldagen: Morgonmys   

 

     

Och när mamma är på krogen, bygger vi koja i köket...

...Oops...nu fick hon veta det åxå...hihi   

 

Och den 26:e åkte vi då på en liten kryss...

...jag & Nisse   

 

  

 

Jahapp...det var juh året 2014 det...  

 

...och sen då...

 

Jobbat på ett tag i Januari...
...och äntligen fick jag följa med grabbarna ut på isen...

 

 
...& sen den 31 januari, var det då dags igen att bege sig ut på havet...

 

 

...och denna gång fick jag äntligen...

 

 

...om det nu räknas vill säga? Hehe...

Kul hade vi iaf & god mat åt vi...

 

   

 

Jag har fanimej inte varit sjuk på jättelänge...men i söndags var det dags igen...och nu har jag varit sjuk en hel jävla vecka...men idag har det känts jäkligt bra hela dagen...najs...då vet jag att ja kan jobba igen på måndag...sjukt tråkigt att vara hemma juh...

 Och nu har jag fått beök av Liselott & Julia...

...så tjingeling för denna gång...

 

*The End*

 

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards