Alla inlägg under januari 2012

Av Ann-Charlotta - 9 januari 2012 21:46

...jag hatar förkylningar...varför finns dessa virus och infektioner...  


Ja, nu vet ni att jag e sjuk...och är sjukskriven hela veckan ut...om jag vill...


Har inte pratat här på länge så jag lär väl uppdatera er som läser lite...
Ja, förresten God Jul och Gott Nytt År  



Min jul tillbringade jag tillsammans med min son hemma hos lillasyster & hennes familj i Heby. I år hade vi knyt-jul (kalas), alla bidrog med ngt eget till julbordet och jag tycker det e jättebra att man kan göra så...för det e ju inte billigt att stå med allt själv. Mysigt hade vi det iaf  


   


Efter Kalle Anka då kom tomten...och tänka sig Emira grät ingenting  


  


Moa och Ida såg rätt nöjda ut de åxå...deras favvo kladdmaskarna och halsdukarna. Men ida gillade sitt frisör-set som hon fick så vi vart frissade allihopa  
Fick dock inte lägga upp det fina kortet på min son...hahaha...
 
Emira fick några klappar av Jolin åxå & de vart väldigt populära.  


   Tack Jolin för att du tänkte på Emira  


Höll på att glömma farsan...vi var ju hem till honom före allt detta...

min lilla pappa...börjar att bli gammal han...men han e lika go ändå  


 På denna bild från vänster: Lillasyrran, Emira & Pappa.



Dagen efter när jag kom ner, så satt det en liten trollunge på en bil...
...man kan inget annat än att tycka om denna goa unge...Mosters KnöBerta.


 
                        
Det var lite om julen...och sen har det väl inte hänt så fasligt mkt...eller...


Jo, vi har ju flyttat isär nu...det var ju alltid nåt...så nu sitter jag här...just nu, utan soffa och soffbord...men jag har ju ändå datastolen, dator, tv, tv-bänk, fotölj, fotpall, bokhylla, dvd, video, skrivare, cd-ställ och katthylla m.m här i vardagsrummet, så jag e inte helt sopren...    Och det andra löser sig i framtiden... så det så...


Nu orkar jag inte skriva ngt mer idag...återkommer någon annan dag.

Vinkevink   

   

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards