Alla inlägg under augusti 2013

Av Ann-Charlotta - 13 augusti 2013 12:26

...i helvete ska jag orka...

...jag kan inte fatta, trodde jag var starkare än så här...

...hur en människa kan ta all min energi...

...bara så där...

 

Vaknade i morse genom att springa in till "porslinsbussen", 

mår så jävla dåligt av den dåliga energin på jobbet...

...så jag vill inte gå dit...

 

Men det handlar bara om dom dagar som "Hon" är där...

...men ändå, det ska inte behöva vara så...eller?

 

 

 

Så känns det ibland när "Hon" finns framför mig...

...och det e fanimej inte kul...

Jag har försökt med allt för att det ska funka...

...vill ju att arbetsmiljön ska vara bra för oss alla...

...men nu ger jag upp...

...och jag vill inte ha nåt mer med denna människa att göra...

...men hur ska jag fixa det???

 

Vi arbetar på samma ställe!!!

 

Men idag jobbar jag med mig själv iaf...för att...

...bli starkare tills i morgon...

...då ska jag till jobbet igen...

...så är det bara!!!

 

Och hur gör jag för att bli starkare då?

 

 

Musik på hög volym!!!

 

 

Gråter en massa!!!

 

 

Tänker på någon speciell!!!

 

 

Tankar om styrkan på insidan...

 

&

...då vet man att det blir...

 

 

 

*The End*

 

 


Av Ann-Charlotta - 6 augusti 2013 21:37

...fy för den lede vad jag e less på att packa nu...

...och än är det mycket kvar...

 

 

 

...men jag får väl försöka att se det från den ljusa sidan...

...när flytten är färdig & det e över...

...då kommer det att kännas toppen...

 

Inte nog med att det känns jobbigt att komma hem...

...utan på jobbet var det bara trök idag åxå...

Som tur är kunde jag smita undan en stund...

...för att höra rösten på "DIG"...

...du gör mig alltid så glad...

 

Ja, jag vet att jag var arg när jag skrev sist...

...men detta är egentligen bara en dagbok...

...där man häver ur sig en massa känslor...

 

Men det har ju åxå ändrats...

...eftersom du var ärlig mot mig och berättade...

...det var väl inte så farligt? Eller hur?

"Ärlighet varar längst"

 

 

 

 


...det är inte lätt att stänga av känslorna...

...vet att jag skrev & sa det...

...de finns kvar...

 

Jag vet inte säkert om "DU" läser min blogg...

...men om du gör det så kan jag bara säga...

..eller rättare sagt...

...lyssna...

 

 

 

*The End*

 

   

Av Ann-Charlotta - 3 augusti 2013 18:51

...känns det just nu...

...vet inte hur jag ska förklara, men jag är nog lite förbannad...

...vissa gör det så jävla enkelt...

...sårar alltså...

 

 

 


Jag förstår inte hur man ena dagen kan tycka en sak och sen andra dan något helt annat...om man kan ändra känslorna så snabbt, då måste det vara teater från första början...

Eller?

 

 

...detta kommer att göra så att jag blir starkare...

...så egentligen ska jag väl vara tacksam...

...hur vissa beter sig...

...men det sårar lik förbannat...

 

Nu ska jag försöka stänga av mina känslor ett tag...

...tänker inte ge ngt mer av mig själv...

...när jag inte får ngt tillbaka...

 

Och hur brukar jag göra det?

Precis...

 

 

 

Sen..en önskan...

 

 

 

*The End*

 

 

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards