Alla inlägg under februari 2016

Av Ann-Charlotta - 21 februari 2016 19:10

...det händer allt för sällan att jag skriver här...

...men jag kan helt enkelt inte rå för det...

...är glömsk, helt enkelt...

 

 

 

...eller så har jag för mkt annat att tänka på...

...så är jag blir alldeles förvirrad av tankarna...

 

 

 

...tror mer på andra alternativet...

...en sjuhelvetes resa kan jag tycka själv...

...även om jag nu är förbannad över allt...

 

 

 

...efter senaste inlägg så bidde man sjuk...

...några ggr faktiskt...

...och efter det så hann jag träna 2 ggr...

 

...men med tanke på all penicilin...

...så fanns inget imunförsvar kvar...

...till nästa dalgång...

...och då brast allt annat åxå...

 

 

 

   ...på väg in i något som jag absolut INTE vill...

...kämpade & kämpade...

...tjatade om en KBT tid, för att jag INTE fixade allt själv...

...mina tankar var för starka...

...men jag vägrade, hamna där jag en gång var...

 

 

 

...fick några tider för KBT...

...nu är jag på rätt spår igen...

...även om det tar tid...

 

 

 

...jag är inte deppig, men jag har ångest...

...2 helt olika "moments" om man säger så...

 

   

 

...i allt detta kämpande...

...så ska man försöka hålla sig frisk...

...tillräckligt länge för att imunförsvaret ska rota sig..

...& då kommer vi till det som gör mig så jävla arg...

 

   

 

...att vissa går till jobbet fast de är sjuk...

...förjävligt...

 

...aja, det e bara att gilla läget...

...har försökt få fram vad jag tycker om detta på jobbet...

...men det är som att prata till vägg...

...& känner just nu att jag vill lägga min energi på annat...

 

 

 

...så ni som undrar...

...jag är fortfarande den där glada Lotta...

...men vissa tider på dygnet kan jag vara avstängd...

 

 

 

...min största tacksamhet har jag till mina närmaste...

...vad skulle jag ha varit utan er?...

...& sen finns musiken...

 

 

 

...& här kommer några av låtarna...

...som har gått varma...

 



...har blivit en hel del Judas Priest...

...men e juh favvobandet så...

...men kunde inte dela allt här...

...tar lite pö on pö...

 

...det var allt för idag...

Pözz   

 

*The End*

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards