Alla inlägg den 7 april 2012

Av Ann-Charlotta - 7 april 2012 21:36

...att jag inte kan komma längre ner nu...


Så som jag kännt mig från igår kväll, så tror jag aldrig att jag har kännt mig....

Varm ena stunden och kall nästa...svallningar, skakningar, gråter ena stunde

och vill skrika nästa stund.   

Hualigen alltså...vill inte bli ett koko...  

En vän knackade på idag flera ggr, men jag tordas inte öppna för henne

pga hur jag mår.

Som tur är skickade hon ett sms, så jag iaf kunde svara på det...

...känner mig som en dålig kompis just nu.   


En annan vän ska flytta i morgon, där har jag redan lagt fram att jag hjälper till om jag mår bra...jag tror inte att detta vänder bara över natten...men jag kan ju få hoppas iaf.  Åter igen blir man en dålig vän, eftersom denna vän alltid har hjälpt

mig när det har krisat...


Sen har vi kära grannen som blir 50 år på måndag...inge bus eller hyss har man kommit på eftersom jag mår som jag gör...

...jag hade planer om detta för några veckor sedan, men de har gått i stöpet nu... 


Jag hoppas bara att dessa vänner finns kvar, när jag blir åteställd till det normala igen...för just nu kan jag inte vara den vännen som ni vill att jag ska vara...jag vill inte prata med någon just nu...jag vill inte träffa någon just nu...jag vill inte se mig själv just nu.... 





 

  Glad Påsk iallafall... 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards