Alla inlägg under april 2013

Av Ann-Charlotta - 27 april 2013 13:15

...själ snart...orkar fanimej inte ha den kvar!!!!

 

 

 

 

Önskar bara mina värsta fiender att må så här...för just nu är jag min egen största fiende känns det som...fy fan i helvete!!!

 

Vet fanimej inte vart jag hör hemma längre, hittar ingen plats där jag kan känna att här trivs jag...så just nu ligger jag i soffan med en filt över mig & vill bara försvinna...

 

Ja, jag vet vad jag borde göra...men jag orkar fanimej inte det heller...för det gör inte saken bättre...bara värre...tröttsammare...

 

 

 

Har tänkt på en sak...jag har över 600 vänner på fejset och har starkt funderat på att ta bort alla!!! För om det e så att de vill fortsätta att ha mig kvar så får de väl adda mig igen då...har jag fel när jag tänker så???

Ja, inte fan vet jag!!!!????

 

Just nu är jag bara så förbannad på allting...det går säkert över så småningom...men innan så kan vissa drabbas av min ilska tyvärr!!!

 

Och inte vill jag be om ursäkt om detta händer just nu heller...ni märker väl om det händer något...tack & hej leverpastej   

 

 

 

 

 

 

Av Ann-Charlotta - 18 april 2013 13:52

...kan man väl säga för ni har inte sett mig här sen mars   

 

Ja, jag vet att jag lovat, men har man annat för sig så är det lätt att glömma...provar väl att lova igen då, men bara för dig   

 

Men vad har hänt sen sist då...


Jo jag har varit på en liten tripp, med pappa & lillsyster till Enånger.

Ett mycket fint ställe som heter Borka Brygge och helt klart ska vi fara dit fler ggr...gärna i sommar eftersom jag tror det skulle vara jättemysigt där då.

 

Denna gång iaf, var vi där för att ta farväl av Krister, min & syrrans farbror & då åxå pappas bror...där de flesta från släkten var samlad på en minnesstund. Det blev både tårar & skratt och det då blev det precis som Krister skulle ha velat att det skulle bli.     

 

  

Sen har väl livet rullat på som vanligt skulle jag tro, lite uppåt & neråt...

Men det är juh inget nytt när det gäller mig...ni som känner mig vet redan & ni som inte gör det...ni vet nu eftersom jag talar om det *logiskt*   

 

Har kommit till insikt med en sak iaf...

...och det är: 

 

 

Bara så att ni vet....Mohaha     

 

Har fått en ny vän åxå...fast många tror att det är mer än en vän...kanske kan det bli det..."who knows"...men just nu är vi bara vänner och inget mer...jodåsåatt...hehe

Alltså folk får tro vad fan dom vill, skiter fullständigt i det!!

Men visst kan jag bli irriterad ibland....på folk som inte tar reda på fakta innan de snackar skit...jodå, mäkta irriterad kan jag bli på detta.

Och oftast i sådana sammanhang skadar snacket mer än gör nytta...

 

Det finns ett talesätt eller ordspråk om detta...


"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd"

 

Nu, kommer jag inte på ngt mer att skriva för idag...

....men ni ska få en liten filmlista, har ju sett lite...

 

Hansel & Gretel - witch hunters 2013
***
Les Miserables (2012)
**
The Sweeney (2012)
****
Daylight Fades (2010)
***
Love And Honor (2013)
***
Near Dark (1987)
***
The Possession (2012)
***
The haunting in Connecticut 2 - The ghost of Georgia (2013)
****
The haunting in Connecticut (2009)
****

 

Ifall ni blir sugen på en filmkväll eller något   

 

    

See ya *pözz*

 


Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards