Alla inlägg under april 2014

Av Ann-Charlotta - 3 april 2014 22:02

...kvar på denna jobb-vecka och det känns så jäkla skönt...

...och det bästa av allt, jag håller mig fortfarande frisk *pepparpeppar*

 

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet och vi slutade 12 idag...

...har haft en del att tänka på...bara en massa *najs*   

Men ibland har det varit lite svårt att koncentrera sig om man säger så...

 

 

Tog en "Abstinens-Walk" hem från jobbet idag...det var en bit att gå, men det var det värt.

Däremot så börjar det kännas lite i knäna nu...men det är ju åxå för att jag varit på mitt sista

Tabata pass ikväll. För på söndag ska fystestet göras om för att se om det blitt bättre och sen ska jag göra en ny scanning åxå för att se om proteinet har stigit ngt och att kroppen blivit yngre. 

 

I morgon är det höjdpunkten på jobbet igen *Räkmacka*, helt klart det bästa med fredagar   

Nu blir det kväller här igen då...trött som en jag vet inte vad...

 

 

 

*The End*

 

Av Ann-Charlotta - 2 april 2014 22:32

...ska försöka att blogga varje dag nu ett tag framöver...

...vill inte ha nå mer skäll...haha...

Kul att ni gillar att läsa vad jag skriver, tycker mest det e en massa tok ja   

 

Onsdagen har gått i ett rusande tempo, precis som jag vill...

...som jag sa att jag ville det skulle bli idag...

 

I morgon slutar jag jobbet 12, då blir det att åka hem & rasta snabeldraken.

Ska försöka att städa varje torsdag hädanefter...men ibland kommer det liksom ngt annat skoj emellan...kan bara inte rå för det   

 

Sen blir det att ta itu med sista Tabata-passet innan fys-test & scanning på söndag igen...ujuj, ska naturligtvis bli kul och se om det blitt ngn ändring i blodomloppet.

Med tanke på att jag ändrat min kost lite...

...måste det ju om jag ska orka med mina dagar & träningar...

 

Tabata/intervall träning, kan jag fortsätta med sen när jag kommer på gym åxå...kul ändå att prova på detta i 4 veckor gratis.   

 

Nu ska jag nog lägga mig under täcket...

 



Men skulle hellre vilja ha lika skoj som dessa...

 

 

 

*The End*   

Av Ann-Charlotta - 1 april 2014 23:00

...jag tror att jag klarat mig från att bli lurad idag...

...brukar ju alltid gå på nåt...
...eller det kanske e för att jag har haft så mkt annat för mig idag...

Har haft mkt att göra på jobbet idag, sånt gillas   

Men är det så att jag blitt lurad av ngn, så borde det ju komma fram i morgon.

 

En av de bästa skämten, är detta   

 

 

Naturligtvis har jag läst en massa tok åxå, många skratt har det blitt   

 

I morgon är det försäljning på jobbet igen och hoppas att det ska finnas lika mkt jobb i morgon som idag...för dagen går mkt fortare då.

Det där med moppar, dröjer ett tag till...

 

Nu blir det kväller här på L8s Place.

En liten påminnelse bara...

 

 

 

* The End *

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards