Alla inlägg under mars 2013

Av Ann-Charlotta - 17 mars 2013 17:57

...helt enkelt...det här med att blogga...eftersom jag nu inte har skrivit sedan 26 februari   


Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva dag heller...men jag har andra sidor uppe samtidigt...så under tiden jag kollar runt så kommer jag nog underfund med vad jag ska skriva till er...mina läsare   

 

Ojdå, det tog visst 45 minuter att komma på ngt att skriva till er läsare....

Har tänkt på det där med träningsschemat...det som jag la upp 26:e har inte funkat riktigt...  

 

Så här kommer det kanske att se ut hädanefter...

 

Måndag: Simning 
Tisdag: Promenad

Onsdag: Valfri konditionsträning 30 - 60 minuter
Torsdag: Styrketräning + promenad
Fredag: Vila
Lördag: Valfri kondtionsträning 30 - 60 minuter 
Söndag: Styrketräning + promenad

 

Har kommit fram till att jag är väldigt trött på fredagar, så därför blir det vila då  får att få nytt liv i kroppen & knoppen    1 up liksom   

 

Om jag får detta schema att funka, så kan jag ändra det senare...men just nu ser detta bäst ut...eller vad tycker ni? Skriv gärna & berätta...


 


Jaha...vad har ni gjort i helgen då?

 

Själv har jag varit på dejt...eller ska man kala det återträff på ny adress??

Vet faktiskt inte alls vad man ska kalla det...

En väldigt annorlunda lördag kväll till söndag eftermiddag, kan jag iaf tala om...

Jag fick ngt som jag inte fått på väldigt länge...  

Men...sen vet jag inte hur jag ska uttrycka mig...i ord om resten...jag kan ge en bild...

...så kanske ni förstår...

 

   

 

Det var allt för idag...vi får se när jag kommer tillbaka & skriver...

   & Kram så länge   

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards