Alla inlägg under januari 2017

Av Ann-Charlotta - 8 januari 2017 15:57

...fy faaaaan...

...hann jobba 2 dagar...

...sen var det kört...

...då ville inte magen och tarmarna...

...att jag skulle fortsätta min jobbvecka...

 

 

...blir så förtvivlad...

...orkar snart inte kämpa mer...

...men ett nytt hopp fick jag...

...ngn dag senare...

...har äntligen fått OP-tid...

...men måste se det skriftligt först...

...litar inte 100% på detta samtal än...

 

 

 

...smärta & feber nästan hela tiden...

...men i går, hade jag en bra dag...

...även om allt jag tog mig för...

...tog dubbelt så lång tid...

...bara att bita ihop & köra på...

...städa, handla, laga mat...

...jag hoppas jag var trevlig...

...när jag bjöd på mat & pratade...

...jag glömmer bort ibland...

...hur jag ska bete mig...

...bara yrar runt liksom...

...även om jag älskade det jag såg...

...min älskade unge med sin familj...

...Elvira & Sofie...

...    ...

 

 

 

...gobiten som kan charma alla...

...tjejen som kan öppna paket i ett riv...

...hmm, undrar om man kalla sig själv "Plastfarmor" nu?...

 


 

 

...när de åkt hem...

...tände jag brasljuset en stund...

...sen kom Lotta & Julia...

...och vi kollade lite film...

...och fikade...

...    ...

 

...natten till idag...

...har varit väldigt upp & ner...

...svettats & frysit hela natten...

...dagen har varit tröttsam...

 

 

 

...efter att städat upp i köket från igår...

...vart jag nästan svimfärdig...

...ingenting hjälper idag...

...molandet gör mig illamående...

...nu har det satt sig på psyket...

...gråter väldigt mkt...

...bara sådär...

 



...så nu blir det soffhäng...

...resten av kvällen...

...film & serier...

 

   

 

* The End *

 

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2017 00:09

...måste säga att det var svårt att kliva upp i morse...

...trött som attan, men jag fixade det till slut...

...och hann med bussen som gick 07:18...

...började läsa på min julklapp från "Nisse"...

 

 

...mkt intressant än så länge...

...tack vännen   ...

 

...På jobbet har jag pysslat med redovisning...

...måste kolla så att allt stämmer...

...och göra ordning för detta år...

 

 

 

...efter jobbet så bidde det lite shoppa...

...köpte "Sjösten"    & nytt te...

 

 

 

...sen hem...

...och upp till en av mina bästa, Jessica för lite kaffe...

...trodde jag ja...

...men det bidde en kopp te istället...

...och lite mys med missarna...

 

 

 

...sen hem igen, för att ringa lite...

...till Folksam...bara 121 i kö före....

...skönt att de hade ett system...

...ringde upp när det var min tur...

...så nu har jag gjort en skadeanmälan...

 

...jaa, jag vet att jag e duktig på att tjata på andra...

...själv glömde jag bort...

...men nu är det juh gjort!...

 

...sen hämtade jag hit go-tjejen...

...Julia och jag har gjort en 2017-lista...

...ska fixa lite snyggare kopior i morgon på jobbet...

...det kan vara bra att ha en sån där...

... "To Do List" ibland...

 

   

 

...sen kollade vi på Förtrollad...

...och efter det följde jag med Jullan...

...och drack en kopp kaffe...

...med en annan av mina bästa, Lotta...

 

...och nu sitter jag här...

...för att välja dagens låt...

...denna valde jag...

 



...och nu bidde det kväller...

  

 

*The End*

 

Av Ann-Charlotta - 1 januari 2017 20:54

...började med att gå och lägga mig...

...00.35...

...och sov till 09.45 circus...

...frukost framför 1:a filmen detta år...

...fast den e ju från 2016...

...Storks...haha, den var kul...

...får              av mig...

 

 

 

...fortsatte sedan med Trolls från 2016...

...som får            av mig...

 

 

 

...sist men helt klart bäst...

...Jack Reacher - Never go back från 2016...

...får                  av mig...

 

 

 

...efter allt filmtittande, så har jag klurat...

...fått lite ideér på hur mitt pysselskåp ska se ut...

...så nu måste jag "k-nappa" någon av brudarna...

...för att loppisfynda lite   ...

 

...för ca. 2 timmar sedan fick jag post...

...haft en hård resa innan det kom fram till mig...

...frågan är nu, vem som varit så snäll?...

 

 

 

...kan det stå Hallsberg i stämpeln???...

...om det är så, har jag mina aningar...

...aja...

 

...nu lyssnar jag lite på musik iaf...

...ny låt med Erika Jonsson...

...passade in lite på mig, faktiskt...

 



...har tagit fram allt för i morgon...

...för att korta ner tiden, tänkte jag...

 

     

 

...för i morgon e det dags att jobba igen...

...najtinajt...

 

*The End*


Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards