Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Tar tillbaka...

Av Ann-Charlotta - 23 juni 2013 20:48

...det jag sa förra veckan...att söndagar var min värsta dag   

För den här söndagen har varit helt underbar...  

Jag & Julia gick ju och lade oss efter 3:e filmen, 01.30 ungefär och sen sov vi fram till 11 i morse...då vi klev upp för att äta frulle   

 

Sen på med 4:e filmen, dock inte lika mkt ljud som igår eftersom sonen & Elin

fortfarande sov...hann dock inte se klart filmen innan det ringde på dörren   

Vart väldigt överraskad över vilka som stod utanför iaf...Tjomba, Lenny & Carro   

Inte så ofta man får se 3:e systersonen Lenny, som bor i dalarna...men idag hade jag turen att få göra det...glad moster med andra ord...of course var jag glad över att träffa 1:a systersonen med flickvän åxå...men han ser jag ändå lite oftare   

 

De stannade på en fika och sen kidnappade de min unge & flickvän ut på en minigolf runda...najs att kusinerna umgås tycker jag   

 

 

 

Då såg jag & Jullan sista filmen & sen kockade jag lite mat eftersom vi lär ju fylla på i magen efter att tiden gått så fort under vår film-maraton...sen efter det så fikade vi tillsammans med Jullans mor ute på altan en stund...för vad kom inte neddimpades efter ett tag...jo regnet naturligtvis och då var det ju bara att packa ihop för att gå in igen..."Dyppe alltså"

 

Men inget ont som har ngt gott med sig...

Mobilen ringde...

Åh, äntligen...

...som jag har längtat   

 

Så nu förstår ni som läser att jag måste ta tillbaka det jag sa om söndagar förra veckan...

för det enda jag kan säga nu är att jag troligtvis kommer att sova väldigt gott inatt   

 

God natt & Sov gott ni åxå...  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Charlotta - 6 augusti 2023 10:48


?tankar om familj, vänner, kärlek, cancer, sjukdomar, jobb, barn, pengar , mat, kropp och själ och mkt mer ...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:22

2020 vart inget bra bloggår det heller, kanske blir 2021 bättre.      Här kommer iaf slutversen      Även om hösten & vintern 2019 hade ett bra slut, så kan jag tillägga att jag ej hann så långt in i 2020, innan jag började känna av stressen,...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:19

2019s text i bild.      

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:01

Då jag glömde helt att blogga 2018, men lade ut lite på annan media.Så kommer texten från året nu.              ...

Av Ann-Charlotta - 17 december 2017 12:30

2017...vilken jävla resa...och ja, jag vet att det inte är slut än...men skriver nu iaf...så ni som läser blir uppdaterad. Sen hoppas jag på att bli bättre med att skriva här på bloggen nästa år. Vill önska er en riktigt god jul och gott nytt...

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards