Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Ann-Charlotta - 16 juni 2013 13:54

...söndagar är fanimej de värsta dagarna i mitt liv!!! Eller ska man se det som ngt positivt att hjärnan går på högvarv och ger mig massor av grubblerier???

 

Lite som texten ur Fix You - Coldplay

 

When you try your best but you don't succeed

When you get what you want but not what you need

When you feel so tired but you can't sleep

Stuck in reverse


And the tears come streaming down your face

When you lose something you can't replace

When you love someone but it goes to waste

Could it be worse?

 

Mkt märkligt är det iaf att ena dagen må hur jävla bra som helst och sen nästa dag bara må skit...hur jävla dålig kan man känna sig som människa???   

 

Tur att jag har min musik att lyssna på iaf, när jag känner mig så här...  

  

 

Men nu vet ni hur jag mår idag...

I fredags mådde jag toppen...för då fixade min son studenten...  

Han var så otroligt fin & jag är sååå glad för hans skull   

 

 

 

Puss & Kram tills vi ses igen   


Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards