Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Ann-Charlotta - 9 juni 2013 22:12

...med att blogga i tid och otid...jaja, allt det där har ni hört förr...men det e helt inte min grej   

 

Men det e bra att ni som läser orkar stå ut med att det dröjer ngn vecka och ibland månader...ja, jisses...men vet ni att orsaken kan vara att man har så mkt annat för sig så man helt enkelt glömmer bort...och i mitt fall stämmer det...

 

Iaf, så har jag haft mkt att tänka på...både jobbigt och skoj, så vad mer kan jag säga? Här kommer en låt, som jag gillar skarpt...

 



Sen kan jag meddela att någon gör så att mitt    slår frivolter inombords...

Håller tummar & tår...för att det denna gång ska bli rätt...

Men det e väl som talesättet..."Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin Prins"...sen kan ju vissa utge sig för att vara just den grodan, men visa sig vara en "Träskpadda"...varför kan man inte vara ärlig från början???

 

I morgon blir det jobb + träning...skönt...

Och till dig som läser...så säger jag bara...jag hoppas att du slipper vänta alltför länge på nästa blogg-inlägg. *puss*

 

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards