Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

...idag...

Av Ann-Charlotta - 8 juli 2013 21:22

...kom hon då, min lilla "KnöBerta" som jag har längtat och hon åxå för den delen.

 

I morse hade hon legat länge i sängen och när hennes pappa kom upp för att väcka henne så låtsades hon sova...men då sa han: - Vart ska du åka idag då?

Då öppnade hon ögonen & satte sig upp fort & sa: -Jag ska åka till moster Lotta.

Det är mosters älskling det!   

 

I morse vaknade jag tidigt och det var ju bra det så att jag fick göra det som jag glömde igår...hänga in alla kläder som jag hängt över sängen.

 

 

 

Sen vart det lite annat åxå, duscha, dammsuga & skura uppe, baka en sockerkaka, koka kaffe & sen invänta 3 åringen som har talets förmåga & snackar hela tiden...& har 1000 frågor om allt...härligt!   

 

Här kommer lite bilder på vad vi hunnit med idag...

 

   

Först en tur till affärn, för att handla yougurt & glass m.m

Sen ville hon öppna presenten, som bestod av asfaltskritor   

 

   

Sen vart det lite smultronplock tillsammans med Majsan.

Och efter det fick hon vara med om sitt första vattenkrig här på gården...

...så nu e jag tvingad att köpa en "Vattenspridare" i morgon...

Fast jag tror hon menade ett vatten gevär...go-  

 

   

Sen vart det välling i soffan innan bädden den sköna...

...ett under att hon får plats...

med tanke på alla djur hon ska ha i sängen   

Nu sover hon djupt...

 

&

 

Själv sitter jag här och bloggar...lungt och skönt...

...men jag saknar något...

...jag vet vad...vet du?   

 

Hoppas att längtan snart är över...håller på att längta ihjäl mig...

 

 

&

 

&

 

Nu är det slut för denna gång, vi syns säkert i morgon igen...

Efter nya upptåg & bus..

 

Puss & Kram   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Charlotta - 6 augusti 2023 10:48


?tankar om familj, vänner, kärlek, cancer, sjukdomar, jobb, barn, pengar , mat, kropp och själ och mkt mer ...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:22

2020 vart inget bra bloggår det heller, kanske blir 2021 bättre.      Här kommer iaf slutversen      Även om hösten & vintern 2019 hade ett bra slut, så kan jag tillägga att jag ej hann så långt in i 2020, innan jag började känna av stressen,...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:19

2019s text i bild.      

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:01

Då jag glömde helt att blogga 2018, men lade ut lite på annan media.Så kommer texten från året nu.              ...

Av Ann-Charlotta - 17 december 2017 12:30

2017...vilken jävla resa...och ja, jag vet att det inte är slut än...men skriver nu iaf...så ni som läser blir uppdaterad. Sen hoppas jag på att bli bättre med att skriva här på bloggen nästa år. Vill önska er en riktigt god jul och gott nytt...

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards