Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Jobba, jobba, jobba

Av Ann-Charlotta - 19 september 2012 11:08

...fast ibland finns det inget att göra och då kan jag skriva lite här inne   

Det blir dock lite pauser emellan...för att det kommer kunder eller dyker upp ngt annat, men det märker ju inte ni av eftersom detta inte kommer att synas förrän jag publicerar det   


Länge sedan igen nu då som jag var in och skrev, har ni saknat mig?


Det händer ju inte så hemskt mkt i mitt liv just nu...eller annars kanske det är just det som är felet att det händer för mkt så jag inte hinner med alls...man vet aldrig   


Men vad gör jag då...har som sagt börjat jobba nu och är just nu upp i 75%...så jag har med andra ord jobbat ett tag...och vet ni...jag har fått reda på att jag kommer att få fast anställning 1 oktober...kan det bli bättre? Ja, kanske...har slutat att förundras över AF och Kommun nu...för faktiskt har det gått åt mitt håll nu   


Och sen har jag gjort som mina vänner har tjatat på mig om...börjat att chatta...i början var det bara jobbigt, men nu har jag mest roligt...det finns bra sjuka människor i Sveriges avlånga land och ett skratt förlänger livet säger de juh   


Så nu e jag med på Badoo, Mötesplatsen & Twoo och om jag känner mig själv rätt...så kommer det säkert att bli fler ställen *myser*


Vad gör jag mer på fritiden då...umgås med grannarna, spelar spel, ser på film, glömmer bort att ringa släkten, röker, handlar, lagar mat, diskar, glömmer bort att varje fredag ska det städas och mkt mer...


Nu har jag skrivit här och jag hoppas att komma igång med detta varje dag, för vet ni att det är rätt så skönt att få lätta på sitt hjärta ibland.


Tjingeling så länge, så hörs vi ngn annan dag     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Charlotta - 6 augusti 2023 10:48


?tankar om familj, vänner, kärlek, cancer, sjukdomar, jobb, barn, pengar , mat, kropp och själ och mkt mer ...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:22

2020 vart inget bra bloggår det heller, kanske blir 2021 bättre.      Här kommer iaf slutversen      Även om hösten & vintern 2019 hade ett bra slut, så kan jag tillägga att jag ej hann så långt in i 2020, innan jag började känna av stressen,...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:19

2019s text i bild.      

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:01

Då jag glömde helt att blogga 2018, men lade ut lite på annan media.Så kommer texten från året nu.              ...

Av Ann-Charlotta - 17 december 2017 12:30

2017...vilken jävla resa...och ja, jag vet att det inte är slut än...men skriver nu iaf...så ni som läser blir uppdaterad. Sen hoppas jag på att bli bättre med att skriva här på bloggen nästa år. Vill önska er en riktigt god jul och gott nytt...

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards