Alla inlägg den 24 september 2012

Av Ann-Charlotta - 24 september 2012 20:53

Igår sa jag att febern skulle bort tills idag...och det var den...man måste helt enkelt tro på sig   


Så det var upp i ottan och åka till jobbet, som idag bestod av att skriva in och lyfta på krokar, det där sista är skitbra om man vill få bort allt gäddhäng på armarna, men chefen tycker inte om att jag lyfter så mkt...ni behöver inte fundera på om jag ska sluta för att hon säger det...utan jag fortsätter göra det till trots   


Sen bar det iväg hemåt igen då...för att gå ut med sopberget som jag fått ihop i helgen...för vill man ha ngt gjort här hemma, så lär man göra det själv...spelar ingen roll hur mkt man tjatar på sin tonåring...och hur mkt han än lovar att det ska hända...det händer INTE   


Aftonen tillbringade jag hos en vän som hade "Kryddparty" *mums*...det e juh så himlades gott varje gång och så vart det beställt åxå, bokstavssoppa...det var göttgöttigött det vill jag lova. Sen vart det lite annat beställt åxå...jultidningar till mig själv: Naturligtvis vart det Hälge, fattas bara...och sen familjens kom ihåg och julpaketet. Väldigt billigt vart det i år 207 kr   


Nu tillbaka till Facebook innan läggdags...och naturligtvis måste jag in & kolla Badoo åxå   

Puss & kram alla läsare  

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards