Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Ann-Charlotta - 24 februari 2013 15:44

...när människor inte har ärliga avsikter...

...det skadar mer än gör nytta...

...hoppas verkligen inte alla blir behandlade på samma vis???

 

Först blir man överöst med fina ord, som gör att man sträcker på sig en stund & mår bra.

Sen blir man omkull knuffad...så att man får skrapsår på själen...

 

Men efter det så ändras allt igen och övergår i älskvärda meningar & något att se fram emot.

Inte länge...för åter igen och denna gång värre, då man blir ivägsparkad som man vore en vanlig gråsten eller ngt annat som inte är värt att kommas ihåg...

Bara så där...från den ena dagen till den andra...

 

FATTAR INGENTING!!!

 

Jag kan bara säga så här...till er som vill att jag ska träffa någon...

Det kommer att ta tid innan jag kan lita på någon av det motsatta könet...

...alltså, någon som vill mer än bara var min vän!!!

 

 

 

Puss & Kram, vi hörs i morgon   

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards