Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Ann-Charlotta - 15 januari 2013 09:37

...så jäkla sakta i bland   


Vill att tiden ska gå fort nu...orkar inte vänta...varför ska det vara så mycket månad kvar i slutet av pengarna? Jaja, hjälper ju inte att jag sitter här och grämer mig, går juh faktiskt inge fortare då...så jag skriver lite annat istället.


Är iaf på jobbet nu, men som vanligt så finns det inte så mycket att göra denna tid på året, det som finns att göra...hinner man oftast med före frukost och sen går tiden till nästan ingenting, fattar ni vad tråkigt det är? Själv jobbar jag bäst under stressiga situationer och detta är juh 0 % stress just nu, så därför passar jag på att skriva lite här inne istället. 


Men ibland känns även det överflödigt, de gånger man inte vet vad man ska skriva om, exempelvis...

Jag har verkligen behovet att skriva av mig eller prata ibland, det hymlar jag inte om, eftersom jag tänker så jäkla mkt...hahaha...  



Mina vänner påstår att jag tänker för mkt...kan det vara möjligt?


En av sakerna jag har tänkt på iaf...är att man kan inte tala om sina känslor på nätet,

för då kan folk tro ngt helt annat...för att göra en historia kort, så kan jag tala om

ATT JAG INTEÄR KÄR...!!!

...och jag tror att det kommer dröja innan jag blir det...

Hoppas att detta har gett er svar, över er undran?     


Visst kan jag förstå om ni blir förvirrad, men det e juh som sagt bara jag som tänker

& sen att jag lägger ut vissa bilder som gör att ni funderar ännu mer...

...det är som det är bara...& alltid retar det någon   


...En bild till dig...du vet vem du är...  


 


Allt för idag...tack för idag...Puss & Kram så länge tills vi ses igen   



Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards