Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Hur länge orkar man...

Av Ann-Charlotta - 14 november 2012 23:07

...jadu, som människa orkar man det mesta tror jag...men det e juh tur att alla inte har samma imunförsvar som mig, för hur kul e det att bli sjuk till och från och hit och dit   trodde jag skulle slippa bi förkyld i år, tji fick jag   


Har nu varit hemma sedan 7 november och idag har jag varit till läkarn och fått intyg tom: 21 nov, för att jag har Övre luftvägsinfektion & feber t & f...så töligt...men bara den där febern ger med sig så vill jag verkligen jobba, trivs så förbannat bra ju och man tappar den där sociala biten när man e hemma...jag vill ju umgås och ha roligt     


Vet ni att nu har jag sett 15 filmer med Johan falk...och jag hoppas verkligen att det kommer flera annars blir jag ledsen och arg    


Och sen var det ngn som frågade mig hur det går med dejtandet...???

 

Ja, den här månaden var den sämsta tiden att börja dejta för det första...för hur kul e det på en skala mellan 1 -10 att inte ha några pengar när man ska träffa en blivande dejt??? Kan inte ens ringa, för jag har inte pengar att tanka kortet med...najs att sitta på comviqs hemsida och skicka sms där, när man bara kan skriva 60 tecken åt gången...nä, inte ett dugg...   


Men snart så är det slutet av månaden och jag får min lön, som denna månad kommer att räck lite längre...såå...dåå...kanske jag kan få lite mys???...kanske...     

 

"DEN SOM LEVER-FÅR SE"

 

Puss & Kram tills vi ses igen   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Charlotta - 6 augusti 2023 10:48


?tankar om familj, vänner, kärlek, cancer, sjukdomar, jobb, barn, pengar , mat, kropp och själ och mkt mer ...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:22

2020 vart inget bra bloggår det heller, kanske blir 2021 bättre.      Här kommer iaf slutversen      Även om hösten & vintern 2019 hade ett bra slut, så kan jag tillägga att jag ej hann så långt in i 2020, innan jag började känna av stressen,...

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:19

2019s text i bild.      

Av Ann-Charlotta - 3 januari 2021 20:01

Då jag glömde helt att blogga 2018, men lade ut lite på annan media.Så kommer texten från året nu.              ...

Av Ann-Charlotta - 17 december 2017 12:30

2017...vilken jävla resa...och ja, jag vet att det inte är slut än...men skriver nu iaf...så ni som läser blir uppdaterad. Sen hoppas jag på att bli bättre med att skriva här på bloggen nästa år. Vill önska er en riktigt god jul och gott nytt...

Presentation


Välkommen in till mig, här kan du läsa om min vardag och lite mer...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

SKRIV EN RAD

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards